fredag 20 juni 2008

Jag var ute igår. Förfesta inför midsommar eller vad man ska säga. Resultatet blev dock att jag sitter ensam hemma med fet huvudvärk och med måttligt förväntansfullt ser fram emot He-Man som går på fyran. Om fem timmar. Tills dess får jag väl sitta och stirra in i väggen eller nåt.

För övrigt tog min praktik slut igår. Det var oerhört sorgligt. Vi hade nästan blivit som en familj; jag kunde namnet på nästan hälften av alla, och nästan hälften av alla kunde namnet på mig.

Jag kommer kanske att få jobb där sen efter muck. Det, trots att jag tappade en kartong med ägg i golvet. 240 ägg... Fast inte ett enda gick sönder. Så dom vill väl anställa mig kanske därför att jag är så jävla grym. Jag har liksom tappat så många ägg i mina dar att jag har lärt mig hur dom hålls intakta. Vad ska man göra...

Inga kommentarer: