lördag 5 juli 2008

Titta inte

Visste ni att soldater får sommarlov? Det visste jag.

Igår började mitt sommarlov. Fem veckor of pure öldrinking and playing with myself. Självklart så firade jag ju det igår. Inte för att nån annan av mina polare började sin ledighet igår, men de var väldigt omtänksamma och drack öl helt och hållet för min skull.

Som ni säkert har sett på målningar och hört i visorna, så börjar folk alltid bråka vid stängningsdags. Så även igår. Men det var inte så farligt. Det hela började med att mina polare skulle brotta ner varandra i vattnet. Tyvärr var det ingen som lyckades (eller tur kanske det var, om man ser det från nåt annat töntigt perspektiv) men det kom nån annan snubbe som också tyckte det var kul. Men sen blev han sur. Sen sprang han runt och skrek "man mot man, jag ber dig" men eftersom alla vi har en sån nära kontakt med våra kvinnliga jag så kände vi oss inte berörda av hans erbjudande. Jag förstod inte riktigt vad det var som hade hänt, så jag kände mig manad att gå och fråga honom. Och sen blev ju allt klart som korvspad. Jag som trodde att den här snubben bara var nån tönt som ville bråka utan att ha en egentlig anledning... Ack, så fel jag hade! Min kompis hade tittat på honom.

Inga kommentarer: